لبخند فراموش نشه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لبخند فراموش نشه
نوشته شده در یک شنبه 22 تير 1393
بازدید : 265
نویسنده : حسین و محمدکاظم

اینترنت واسه من که خیری نداشت!!!
باز واسه شما خوب شد!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با من اشنا شدین!!!!

والا بقران......
خدا منو از شما نگیره بلند صلوات.....شکلک دخترانه 5254

..

..

..

اعتراف میکنم هر روز صبح که بیدار میشم با خودم تصمیم میگیرم که امروز خیلی خلاق و پر انرژی باشم ولی بعد یه صدایی تو سرم میگه : آره اینو خوب اومدی بعد جفتمون با هم میخندیم و تصمیم میگیریم دورِ همی یه چرتی بزنیم :|

 

..

..

.. 

دوستم شکست عشقــــــی خورده

.
.
.
.
.
,
.
اومده پیشم گریه میکنه و میگه :
عشق و عاشقی همش دروغه ، دیگه میخوام مث تو باشم ، عاشق نشم ، پست باشم ، آشغال باشم ،عوضی
باشم ، مث لاشخورا زندگی کنم ...
اصن بشم یکی مث تو که احساس نداره و هیچی حالیش نیس !!
موندم دلداریش بدم یا بزنم لهش کنم کصافط:|شکلک ساده 979

..

..

..

فقط تو ایرانه که:
"بیسکوییت رنگارنگ" و "آدامس موزی "
خودشون به عنوان یه واحد پول مستقل به حساب میان!!!:D:|

 

☺☻☺☻☺☺☻♥♥♥

 

 

میدونین چینیها اسم بچشون و چجوری انتخاب میكنن؟
از بلندی یه ظرف میندازن هرچی صدا بده همونو میزارن .....
دنگ دینگ دونگ/....دونگ دینگ دانگ..:D:|شکلک های یاهو - yahoo 68

 

..

..

..

ای کسانیکه روزه نمیگیرید… حداقل افطار کنید…!
چون از قدیم گویند کار را آن کرد که تمام کرد!:Dشکلک دخترانه 5255

 

..

..

..

ﻣﻦ ﺷﺒﺎ ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ ،ﮔﻮﺷﻴﻤﻮ ﺳﺎﻳﻠﻨﺖ ﻣﻴﻜﻨﻢ
.
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﻫﯾﭽﮑﺴﯽ ﻫﻢ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﻧﻤﻴﺰﻧﻪ ﻫﺎ
ﺍﻣﺎ ﺧُﺐ ﻛﻼﺱ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻛﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﻔﻆ کنم دیگه :|شکلک های بامزه 679شکلک دخترانه 5248

 

..

..

..

رفته بودم 80 تومن پول بکشم ازکارتم..
..
..
..
.....
..
..
..
..
..
..
..
دوتا10 تومنی داد
5تا 5 تومنی
پنج تا 2 تومنی
با پونزده تا هزارتومنی
اشک تو چشمام جمع شد
بنده خدا تمام جیباشو گشت تا پول منو جور کنه!! :|شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

..

..

..

..

..

..

..

..

بچه که بوديم
بازيگوشي
ميکرديم
.
.
.
الان که بزرگ شديم فرقي نکرده فقط بر عکس شده
گوشي بازي 
ميکنيم... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدشکلک ساده 979

 

..

..

..

+120
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 


واسه اين سن سوالات شب اول قبر داريم ميخوای؟؟؟؟

..

..

..

..

..

..

هیتلر : کاری که آلمان با برزیل کرد ، من با دنیا نکردم ... :)))))

..

..

..

فقط گل رو حال کن

..

..

..

ﺗﻮﯼ ﯾﻪ پیج شبکه اجتماعی ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ :
"ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﯽ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ؟!"
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰﻣـــﻮﻥ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﺑﻮﺩ :
 
ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ
ﺑﺎ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ
... ﺑﺎ ﺍﻓﻄﺎﺭ ...
ﺑﺎ ﺁﭼﺎﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺑﺎ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ
ﺑﺎ ﮐﻠﯿﺪ
ﺑﺎ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﮔﻠﺮﻧﮓ
ﺑﺎ ﺍﻧﺒﺮﺩﺳﺖ
ﺑﺎ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ماشعیر ﺗﮕﺮﯼ
ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ
مدرسان شریف
ﺍﺻﻼ ﻧﻤﻴﺒﻨﺪﻳﻤﺶ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻳﻢ ﺑﺎﺯﺵ ﻛﻨﻴﻢ !
ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﺸﻪ، ﺳِﻔﺖ ﺑﺴﺘﻤﺶ
ﺑﺎ ﻣﺮﻍ ، ﺩﻝ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ ﺑﺴﻮﺯﻩ
ﯾﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟
ﺑﺎ ﺩﻋﺎﯼ ﺭﺑﻨﺎﯼ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ
ﺑﺎ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﻣﺎﺩﺭ
با فیتیله
با کفش تن تاک خیلی راحت باز میشه 
 
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻠﺖ ﺧﺠﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﺎ!!!!

 

 گریه

..

..

..

تموم شد

 



:: برچسب‌ها: خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: